Dieta i zdrowie

Dieta

Znane fitness-aktywistki Ewa Chodakowska i Anna Lewandowska zachęcają do prowadzenia zdrowego trybu życia. Poprzez swoje blogi pokazują nam, z jaką intensywnością....

uroda, medycyna, lekarstwa, sport, fitness

Tygodniowy plan treningowy

2016-01-11 | Waldemar Noskowski

Znane fitness-aktywistki Ewa Chodakowska i Anna Lewandowska zachęcają do prowadzenia zdrowego trybu życia. Poprzez swoje blogi pokazują nam, z jaką intensywnością mamy ćwiczyć, jak się odżywiać, żeby efekty naszej pracy przeszły nasze najśmielsze marzenia. Bardzo ważne jest wprowadzenie do swojego życia harmonogramu tygodnia w momencie, gdy zaczynamy walkę ze zbędnymi kilogramami. Napięty grafik powoduje, że nie mamy czasu do przemyśleń, czy nam ten cały wysiłek się opłaca, jest tylko czas na intensywną pracę nad swoimi słabościami i barierami. Bardzo ważne jest urozmaicenie swoich zajęć z oferty sieci klubów Fitness Academy w którym pod okiem profesjonalisty będziemy mogli pracować nad swoim ciałem to doskonały pomysł. W następnym dniu bieganie, basen po to, aby się zrelaksować i naładować baterie na kolejne dni. Następny dzień to siłownia kraków, w której nasze ciało powoli będzie nabierało odpowiedniej rzeźby. W czwartym dniu dobrze jest troszkę odpocząć, tylko jakieś drobne ćwiczenia rozciągające, aby nasze ciało się nie zakwasiło, gdyż zakwasy są niezwykle frustrujące i podcinają w jakimś stopniu naszą motywację do dalszej ciężkiej pracy. W piątym dniu znów możemy odwiedzić klub fitness i do tego Sauna w King Square kraków to idealne połączenie, pocenie się wpływa na szybsze spalanie tkanki tłuszczowej. Szóstego dnia możemy udać się na rower, ruch na świeżym powietrzu jest bezcenny, odpowiednie dotlenienie organizmu jest niezwykle ważne. Siódmy dzień tygodnia możemy poświęcić na całkowity relaks i wypoczynek. Tak ułożony plan treningowy z pewnością w szybkim tempie pozwoli nam oglądać pozytywne efekty swojej ciężkiej pracy.

Powiązane tagi: